Visie (waar wij in geloven): Mensen en organisaties staan voortdurend onder druk door de steeds sneller opvolgende cycli van verandering. Dat vraagt om een andere instelling, kennis en vaardigheden om gesynchroniseerd te blijven en prestaties te kunnen leveren.

Missie (onze belofte): Het leveren van een bestendige aanpak die onze opdrachtgever en zijn achterban synchroon laat lopen met de markt/maatschappij zodat deze (nog) succesvoller kan zijn. Daarin weet deze ook de voorgenomen doelen, instelling en ambities te realiseren. Twee belangrijke bijeffecten van onze aanpak zijn: 1) een hoger verantwoordelijkheidbesef en 2) veranderbereidheid

Intentie (ons diep verlangen): Mensen en organisaties op het gebied van presteren en persoonlijke instelling, boven zichzelf uit laten stijgen.

Kernwaarden:  

  • Non conformistisch (= buiten kaders, state of the art informatie, durven prikkelen)
  • Verantwoordelijk (= voor resultaat gaan, aanspreekbaar zijn, kennis delen)
  • Eenvoud (= begrijpelijk, toegankelijk, toepasbaar voor iedereen)